Garantia de retur

HobbySpot.ro va doreste sa fiti pe deplin multumit de experienta achizitionarii produsului dorit.

In cazul in care, indiferent de motiv, va razganditi sau nu sunteti satisfacut de calitatea produsului, clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile lucratoare de la achizitionarea produsului.

Dreptul la renuntare la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsul nou si neutilizat in ambalajul original comandat online si livrat prin firma de curierat rapid.

Returul produselor achizitionate se accepta in urmatoarele conditii:

1. renuntare la cumparare;
2. produs neconform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
3. produs nefunctional in primele 24h de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari;
4. produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;

Dreptul la renuntare nu se aplica in cazul achizitionarii produsului de catre persoanelor juridice.

Comenzile ridicate de la sediul S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. sau livrate de firma noastra nu sunt considerate comert la distanta deoarece produsele achizitionate pot fi vizualizate, testate si acceptate ca fiind conforme cu nevoile clientului.

S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. nu este responsabila pentru taxele de transport destinate returnarii si nici pentru alte taxe asociate returnarii.

Diferitele mentiuni cu privire la integritatea si continutul coletelor se fac in momentul livrarii sau se intocmeste un proces verbal de constatare si se refuza primirea si implicit plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.

Cum returnati un produs la HobbySpot.ro

Completati formularul de Returnare Produse cu date complete si corecte si contactati S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. prin e-mail.
Nu uitati sa specificati cauza sau motivul pentru care doriti returnarea produsului(elor).

Atasati la acest e-mail copia facturii fiscale si avizul de insotire al marfii (AWB).

Daca cererea de retur a fost aprobata, in 24-48h cumparatorul va primi prin e-mail un numar de inregistrare pentru retur (RMA) dar si detalii ce privesc aplicarea procedurii de retur. Produsul(ele) destinat(e) returnarii trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, cu toate accesoriile si consumabilele aferente fara a prezenta urme de operare, uzura, modificare sau consum atat in cazul produsului in sine cat si ale accesoriilor si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale ce l-au insotit (factura fiscala, declaratie de conformitate, certificat de garantie, etc.)

Cumparatorul va face returnarea produsului(elor) prin intermediul unei firme de curierat rapid catre locatia de unde i-au fost expediate si facturate produsele doar dupa ce i-a fost comunicat numarul RMA (Return Merchandise Authorization) si detaliile referitoare la procedura de returnare produse.

Costurile si taxele aferente suportate de cumparator si destinate returnarii produsului sunt:

1. costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;
2. costuri transport firma curierat rapid pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur produs(e);
3. costuri speciale retinute din pretul produsului la vanzare, daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou. S.C.HOBBYCAUSE S.R.L. isi rezerva dreptul de a solicita aceste costuri cu scopul de readucere la stadiul initial al produsului vandut sau pentru a acoperi diferenta de pret in cazul revanzarii produsului ca produs cu valoare scazuta fata de starea initiala;

Va recomandam sa asigurati coletul pe timpul transportului catre S.C. HOBBYCAUSE S.R.L., intrucat nu vom responsabili pentru produsele destinate returnarii care s-au pierdut sau deteriorat in timpul tranzitului. In cazul in care coletul destinat returnarii se pierde sau este deteriorat, doar transportatorul va fi cel in masura sa va despagubeasca.

Dupa sosirea produsului(elor) la sediul S.C. HOBBYCAUSE S.R.L., personalul calificat va verifica si constata daca pentru produsul(ele) returnat(e) se poate aplica procedura de retur. Aceasta verificare si constatare se face ca urmare a formularului de Returnare Produse emisa de cumparator dar si a conditiilor obligatorii de aplicare pentru procedura de retur pentru produsul(ele) cumparat(e)conform conditiilor S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. O notificare cu concluziile finale constatate va fi trimisa prin e-mail cumparatorului in 24-48h de la primirea produsului(elor) acestea facand referire si la costurile si taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e). Pe baza acestor concluzii, cumparatorul este obligat sa-si exprime acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate in vederea continuarii procedurii de retur produs(e).

Costuri si taxe suportate de S.C. HOBBYCAUSE S.R.L.:

1. costuri de retur si transport in cazul unui produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta HobbySpot.ro;
2. costuri de retur si transport in cazul unui produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
3. costuri de retur si transport in cazul unui produs nefunctional in primele 24h de le receptie sau colete ce prezinta deteriorari;

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 zile de le data denuntarii contractului de catre cumparator.

Produse excluse de la procedura de returnare:

1. orice produs care a fost folosit;
2. articole promotionale;
3. produse cu sigiliul de protectie rupt;
4. motoare termice alimentate cu nitrometan;
5. combustibil destinat motoarelor termice alimentate cu nitrometan;
6. modele si produse care au fost operate;
7. produse achizitionate de persoane juridice;

Inlocuirea produsului. Produsele cumparate de la hobbyspot.ro ce prezinta defecte si care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de returnare si presupun inlocuirea vor fi inlocuite cu unul nou conform specificatiilor din comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie, dar de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta si respectiv, daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului.

Produse defecte sau neconforme. In cazul produselor neconforme sau care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc criteriile stabilite pentru aplicarea procedurii de retur pentru produsele cumparate, va rugam sa contactati S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. Politica de garantie a fiecarui producator sau furnizor este diferita, astfel ca in unele situatii acestia prefera sa se ocupe in mod direct de aceste probleme iar hobbyspot.ro sa nu poata sa fie in masura sa ofere o solutie specifica.
Majoritatea producatorilor vor repara sau inlocui produsele defecte sau neconforme in functie de politicile lor de garantie.
In cazul in care rezolvarea oferita de producator nu va satisface, va rugam sa ne contactati si vom fi bucurosi sa va ajutam.

Note aditionale:

1. in cazul refuzului receptiei produsului la livrare S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. va returna contravaloarea produsului minus taxele aferente transportului;
2. pentru coletele deteriorate in timpul tranzitului spre cumparator, S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. poate solicita fotografii ale pachetului deteriorat ce pot facilita rezolvarea mai rapida a situatiei;
3. S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza orice produs care in urma verificarilor si testarii se dovedeste a fi liber de defecte;
4. eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre echipamentele achizitionate de la S.C. HOBBYCAUSE S.R.L. si cele detinute sau achizitionate de la alti comercianti, precum si erorile cumparatorilor in alegerea sau identificarea produselor corespunzatoare modelelor de pe site-ul www.hobbyspot.ro nu fac obiectul responsabilitatii S.C. HOBBYCAUSE S.R.L.